Bez kategorii

Konfekcja produktów

Handel przez internet staje się dość popularną usługą, która wymaga konfekcjonowanie towarów. Konfekcja towarów pozwala sprzedawcom na zaoszczędzenie czasu oraz sił, ponieważ prace te przeważnie zlecane są firmie zewnętrznej.

Czym jest konfekcjonowanie produktów?

Konfekcja produktów jest to przepakowywanie produktów oraz ich kompletowanie, a także układanie w opakowaniach zbiorczych i tworzenie zestawów z półproduktów. Konfekcjonowanie produktów pozwala przedsiębiorcy na zaoszczędzenie pieniędzy, które musiałby wydać na zatrudnienie dodatkowych osób, ponieważ najczęściej konfekcja towarów odbywa się w firmie zewnętrznej.

Prace wchodzące w skład konfekcjonowania produktów

Usługa konfekcjonowanie towarów może się od siebie różnić w zależności od oferty danej firmy oraz wymagań przedsiębiorcy. Najczęściej konfekcja produktów składa się z:
– przepakowywania – etap ten polega na zastąpieniu kartonu fabrycznego opakowaniem jednostkowym, które zostaje sklejone montowane i złożone. Podczas przepakowania towar zostaje zabezpieczony wewnątrz pudełka przed przesuwaniem oraz uszkodzeniem,
– insertowania – usługa ta opiera się na dodaniu do pakowania dodatkowych elementów, np. instrukcji obsługi, kuponu rabatowego lub ulotki,
– kompletowania – jest to etap przygotowania zestawów z określonych produktów, usługa ta jest potrzebna kiedy zamówione towary łączą się ze sobą w promocji 2 plus 2 lub 2 plus 1,
– etykietowania i przyklejenia kodu kreskowego- jest to przyklejenie na opakowanie etykiety z informacjami o zawartości paczki, oraz niezbędnego kodu kreskowego indywidualnego dla każdej paczki,
– foliowania oraz paletowania – są to etapy zabezpieczenia opakowań folią oraz ułożenia ich na palecie z przesyłkami,
– zabezpieczenia towaru w transporcie – jest to usługa wkładania wypełniaczy do opakowań, które mają za zadanie chronić towar przed uszkodzeniem.

Cena konfekcjonowania towarów

Ceny konfekcji towarów są różne, ponieważ uzależnione są ona od terminu realizacji. Im krótszy termin tym cena za usługę będzie wyższa. Na cenę wpływa także skomplikowanie usługi, ponieważ im więcej pracy trzeba włożyć w konfekcjonowanie tym cena będzie wyższa. Na zmniejszenie ceny wpływ na wielkość zamówienia, ponieważ za większe zamówienie można zapłacić mniejszą cenę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like

Zalety nowoczesnych monitorów OLED

OLED jest stosunkowo nową technologią. Wyświetlacze tego typu oferują wyższy kontrast i lepszą jakość obrazu, niż tradycyjne modele LED. Nazywane są często ekranami organicznymi, ponieważ powstają z naturalnych substancji chemicznych.…
View Post

Ile nas kosztuje szkoła i dlaczego coraz mniej?

Tym razem Polityka. W artykule Martyny Bundy analizuje wzrost kosztów funkcjonowania szkolnictwa. Głównym gadżetem oskarżenia są dwie liczby: spadek liczby uczniów (o 28 proc.) i wzrost nakładów na oświatę (o…
View Post