Bez kategorii

Jak zostać partnerem Google?

Posiadanie statusu Google Partners (podstawowego, jak i Partner Premium) oferuje wiele korzyści. Dzięki temu mamy dostęp do dodatkowych szkoleń, zaplecza technicznego oraz promocji. Jest to nie lada gratka dla wszystkich agencji zajmujących się marketingiem internetowym. Jednak otrzymanie takie statusu wiąże się z kilkoma wymaganiami.

Przede wszystkim certyfikacja

Pierwszym kryterium, które należy spełnić, aby móc zapisać się do google partners, jest certyfikacja. Dotyczy ona ilości pracowników, posiadających certyfikat Google Ads. W przypadku statusu zwykłego partnera ich liczba wynosi co najmniej jeden. Natomiast jeśli chcemy mieć status Partnera Premium, to musimy zatrudniać co najmniej dwie osoby, mogące pochwalić się wyżej wymienionym certyfikatem. W jednym i w drugim przypadku należy pamiętać o udostępnieniu im konta menedżera lub podrzędnych kont Google Ads naszej agencji.

Wydatki…

Kolejnym wymogiem, który musimy spełnić, aby zostać partnerem Google, są wydatki. Chodzi o wykazanie, jak wielka jest aktywność naszej agencji. Aby uzyskać pierwszy próg partnerstwa powinniśmy osiągnąć wydatki na reklamę w wysokości dziesięciu tysięcy dolarów w okresie 90 dni na wszystkich zarządzanych przez nas kontach. Pułap ten jest jeszcze wyższy dla firm aspirujących do zostania Partnerem Premium. Zależą one od kraju i obszaru rynku, na jakim znajduje się agencja.

…i wyniki

Równie ważne jest wykazanie odpowiednich wyników firmy. W tym kryterium nie ma rozdziału na status Partner oraz Partner Premium. W obu przypadkach Google Partners ocenia konto menedżera Google Ads. Robi to w celu sprawdzenia wyników związanych z takimi aspektami jak: wzrost przychodów klientów i ich utrzymanie, wzrost ogólny przychodów oraz liczby reklamodawców. Dane, które Google Partners bierze pod uwagę, dotyczą informacji o klientach z ostatnich 18 miesięcy. Jeśli chodzi o wydatki, to pod uwagę brane są ostatni rok.

Warto się postarać

Wyżej wymienione warunki mogą na pierwszy rzut oka wydawać się przerażające. Nie należy się jednak zniechęcać. Po spełnieniu wyżej wymienionych punktów z łatwością możemy zostać partnerem Google, a co się z tym wiąże, korzystać z licznych bonusów. Sam fakt posiadania logo bycia partnerem podnosi prestiż naszej agencji i pomaga pozyskać nowe, ciekawe zlecenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like

Kalendarz biurkowy – gdzie, jaki i dlaczego?

Chociaż współczesna doba cyfryzacji i technologii niemal przejęła kontrolę nad każdym aspektem życia, wciąż warto skorzystać z nieco bardziej tradycyjnych opcji. Szczególnie jeśli chodzi o planowanie, standardowy kalendarz okaże się…
View Post

Biura rachunkowe – pewność i bezpieczeństwo podatkowe

Wszystkie podmioty prowadzące działalność gospodarczą podlegają regulacjom podatkowym, dlatego muszą prowadzić księgowość. Większość dużych firm posiada własne służby księgowe, zajmujące się kompleksowym rozliczaniem podatków, spraw kadrowych oraz płacowych. Ale mniejsze i średnie przedsiębiorstwa często zlecają sprawy księgowe firmom zewnętrznym.
View Post

Skrzyniopalety i kisteny – dlaczego plastikowe?

Tysiące, a nawet dziesiątki tysięcy firm na całym świecie regularnie wykorzystuje skrzyniopalety z plastiku i kisteny. Do ich wyjątkowych zalet należy wysoka trwałość i wszechstronność, pozwalająca na wykorzystanie w różnorakich…
View Post