Co należy rozumieć pod pojęciem ads express? To narzędzie, dzięki któremu użytkownik Internetu błyskawicznie upora się z instalacją aplikacji reklamującej jego działalność. Użytkownik Internetu musi jedynie stworzyć nowe konto w tej usłudze, wybrać firmę, którą chce reklamować w sieci i cel, jaki mają osiągnąć reklamy i ustalić budżet.
Czemu dokładnie służy ads express?
Ads express, czyli adwords express, zostało stworzone jako aplikacja dla firma, które chcą w nieskomplikowany sposób zareklamować się w Google. Nie angażuje się środków na specjalistów od reklamy internetowej i minimalizuje czas spędzony na konfiguracji. Google adwords express jest idealnym narzędziem dla niewielkich firm i początkujących w marketingu, gdy chcą sprawdzić, jak działa reklama w ramach kampanii adwords. Szerzej rozwinięte firmy mogą zdecydować się na klasyczną wersję Google adwords express, która pozwala na przykład na swobodę w konfiguracji reklam i samodzielny wybór oraz umieszczanie słów kluczowych związanych z firmą.
Co jest najważniejsze przed startem kampanii z adwords Express?
Takim najważniejszym warunkiem uruchomienia kampanii jest określenie budżetu. Przypadkowy użytkownik nie może samodzielnie decydować o doborze słów kluczowych, choć jest to możliwe w kampaniach realizowanych w ramach adwords. Proces ten odbywa się automatycznie i ma zapewnić jak najskuteczniejsze dotarcie reklamy do określonej grupy docelowej, czyli tak zwanego targetu. Najważniejsze, że w zależności od profilu firmy proponowana jest lista wyszukiwanych słów związanych z nią. Mają one powodować natychmiastowe wyświetlanie reklamy oraz powiązane witryny, w których będzie mogła pojawiać się reklama firmy.
Jakie są zalety korzystania z adwords express?
Korzystając z aplikacji płaci się tylko wtedy, gdy ewentualni klienci odwiedzą stronę internetową firmy lub do zadzwonią do niej. W dowolnej chwili można także zmieniać cały budżet, aby w całości kontrolować koszty reklamowe. Aplikacja posiada maksymalnie uproszczony interfejs, dzięki czemu nie trzeba zajmować się skomplikowanym zarządzaniem. jedyne działanie to napisać dosłownie trzy linie tekstu o działalności firmy, z których narzędzie utworzy reklamę i będzie ją wyświetlać użytkownikom szukającym tego, co w swojej ofercie się posiada. Możliwe jest też reklamowanie się w Google, Mapach Google. Doskonałe jest też to, że aplikacja daje możliwość docierania do klientów w dowolnie wybranym miejscu.