Bez kategorii

Pakowanie usługowe

Wypuszczenie produktu spożywczego na rynek wiąże się również z jego odpowiednim zapakowaniem, zarówno pod kątem trwałości, jak i atrakcyjności wizualnej. To dość trudna sztuka, która ma chronić znajdujący się wewnątrz produkt przed wysypaniem się, a także przed działaniem czynników zewnętrznych. Pewną ulgą dla producentów jest fakt, że są firmy świadczące profesjonalne pakowanie usługowe i często warto właśnie im oddać tę czynność.

Trudna sztuka pakowania

Aby zapakować produkt sypki należy mieć w swojej firmie specjalnie poświęcony temu zadaniu dział, maszyny, wykwalifikowanych pracowników. Outsourcing tej usługi, czyli powierzenie jej w ręce firmy zewnętrznej, może oszczędzić czas, pieniądze i energię, które można poświęcić na ważniejsze zadania. Warto nadmienić, że maszyny wykorzystywane do pakowania trzeba konserwować i serwisować. Korzystanie z firm zewnętrznych to często czysta oszczędność.

Pakowanie sypkich produktów

Usługowe pakowanie produktów sypkich obejmuje wszystkie suche składniki spożywcze, wśród których znajdują się kawy, herbaty, mąki, kasze, ryż, cukier, sól czy w końcu bakalie czekolada i wiele innych. Wśród dostępnych usług jest pakowanie w saszetki, płaskie torebki, torebki z fałdą boczną, doypacki z korkiem i bez korka lub inne opakowania w zależności od potrzeb klienta. Bardzo często zlecenia są robione na indywidualne potrzeby.

Outsourcing to oszczędność

Firmy zajmujące się usługowym pakowaniem produktów sypkich są w stanie wykonać trwałe, bezpieczne i przede wszystkim atrakcyjne opakowania na produkty, dzięki czemu producenci nie musza się tym zajmować i obawiać o swoje wyroby. W dobrym opakowaniu chodzi o to, żeby nie tylko przyciągnęło uwagę potencjalnego klienta, ale również dobrze zabezpieczało znajdujący się w środku produkt przed wysypaniem, utratą swoich właściwości – jak to bywa w przypadku silnie aromatycznych kaw i herbat, a także żeby nie nabierały wilgoci jak ryż czy sól.

Elastyczność i tworzenie spersonalizowanych etykiet

Pakowanie usługowe umożliwia również tworzenie opakowań tego samego produktu na potrzeby różnych klientów. Akcje promocyjne, edycje limitowane i świąteczne – wszystko to jest codziennością handlową producentów żywności. Dzięki profesjonalnym parkom maszynowym i urządzeniom do pakowania wszystko dzieje się w pełni automatycznie i bardzo sprawnie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like

Polska czyli success story

Wiele osób ma wątpliwości, czy można podnieść konkurencyjność gospodarki poprzez obniżenie wartości waluty. Pozytywnego przykładu na to, że taki sposób działa, nie musimy szukać daleko. Krajem, który to osiągnął jest…
View Post