Bez kategorii

Google Merchant Center i dodawanie pierwszych produktów

Google Merchant Center to inaczej Zakupy Google, stanowiące formę porównywarek cen. Zalety porównywarek zna każdy, dlatego Google postawiło na swoje własne rozwiązanie w tej kwestii, które daje możliwość poprawy widoczności sklepu w sieci i lepszego dotarcia do obecnych jak i potencjalnych klientów.

Google Merchant Center co to jest?

Zakupy Google to rozwiązanie, które można szybko dostrzec podczas wyszukiwania określonych produktów po danym słowie kluczowym w tradycyjnej wyszukiwarce. Wówczas też odrazu niemal dostrzega się nie tylko sam produkt, ale też dodatkowe opisy, zdjęcia i ceny. Pole, na którym są one widoczne posiada też opis w formie np. „Zobacz tutaj”. Są to reklamy danych produktów, które wchodzą w zakres oferty „Zakupy Google”.

Google merchant center co to jest i dlaczego stanowi wygodne rozwiązanie marketingowe?

Rozwiązanie Google zakupy to opcja, która umożliwia przeniesienie do konkretnego sklepu już z pozycji wyszukiwarki. Jest to proste w obsłudze i nie stanowi problemu dla żadnego użytkownika sieci. Z marketingowego punktu widzenia do okazja do zwiększenia widoczności danych produktów i sprzedaży, co ma wpływ na kampanię marki i osiągane zyski danego przedsiębiorstwa. Samo rozwiązanie jest niezwykle proste w obsłudze i z punktu widzenia użytkowników ogranicza czas jaki trzeba poświęcić na zakupy.

Google zakupy jak dodać i oferować swoje produkty?

Aby korzystać z tego rozwiązania trzeba przede wszystkim przesłać do wyszukiwarki informacje o własnym sklepie i o jego asortymencie. By dana oferta była wyświetlana nie tylko w samej zakładce „Zakupy” ale też miedzy reklamami niezbędne jest połączenia konta GMC z Google Ads.

Google zakupy jak dodać i o czym jeszcze pamiętać?

Dla osób, które prowadzą swój sklep w sieci istotne znaczenie ma ruch, który generuje sprzedaż i ma wpływ na kwestie wizerunkowe. Dlatego korzystanie z takich narzędzi jak opcja „Zakupów” jest dobrym wyborem dla wizerunku i osiąganych wyników. Sam ruch na stronie, tworzony przez osoby zainteresowane danymi produktami to przesłanka w kierunku rozwoju sklepu. Dotyczy to takich klientów, którzy utożsamiają się z daną marka, akceptują ceny i chcą na bieżąco śledzić określone produkty. Nie zmienia to faktu, że nadal o klienta trzeba walczyć, ale z pewnością ta droga jest znacznie prostsza, a nowoczesne rozwiązania wpływają na jej efektywność.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like

Jak wybrać dobry program do księgowania dokumentów?

Wystawianie dokumentów sprzedażowych często uważane jest przez przedsiębiorców za zło konieczne. W pospiechu wkradają się błędy, które trzeba korygować. Niewielu jest przedsiębiorców, którzy chętnie zajmują się księgowością swojej firmy. Można…
View Post

Jak zostać partnerem Google?

Posiadanie statusu Google Partners (podstawowego, jak i Partner Premium) oferuje wiele korzyści. Dzięki temu mamy dostęp do dodatkowych szkoleń, zaplecza technicznego oraz promocji. Jest to nie lada gratka dla wszystkich…
View Post

Pojemniki plastikowe a ekologia

Wydawać by się mogło, że plastikowe opakowania wykorzystywane na co dzień w wielu branżach przemysłu nie mają zbyt wiele wspólnego z ekologią. Okazuje się jednak, że jeśli producent pudełek plastikowych…
View Post