Bez kategorii

Content marketing co to jest?

Mianem tym określa się strategię marketingową w internecie oraz poza nim, która pozwala uzyskać stałe, zaufane grono klientów. Dzięki tej strategii publikowane i promowane są treści zawierające cenne informacje dla konkretnych odbiorców. Najprościej na pytanie ” content marketing co to jest ?” można odpowiedzieć, że jest to dążenie do długotrwałych, rozwijających się oraz zaufanych relacji z określoną grupą klientów.

Działanie i budowa content marketing

Marketing treści zajmuję się tworzeniem oraz upublicznieniem w sieci treści w różnej formie, np. kilkuminutowych filmów, prezentacji, artykułów lub grafiki, a także poza siecią w formie ulotek, folderów czy gazetek branżowych.

SEO i marketing treści

Content marketing google jest ważnym elementem internetu ma on wpływ na pozycję danej strony w wyszukiwarce i działa poprzez nie wymuszone linkowanie. Content marketing google połączony z SEO daje bardzo trwałe efekty przekładające się na renomę firmy. W wyszukiwarce umieszcza się podczas tych działań artykuły sponsorowane, opisy poszczególnych usług, regularne wpisy blogowe, a także treści na stronie danego przedsiębiorstwa. W skład działań wchodzą także wstawianie grafiki, wykresów lub filmów.

Narzędzia contect marketingu

Content marketing nie istniałby bez dobrego tekstu lub grafiki, która przedstawia usługi lub produkty oferowane przez firmę. Do pełnego sukcesu potrzebne są kanały przez które rozpowszechnianie są treści, a także klienci do których będą one trafiać. Kiedy chcemy efektownie i skutecznie przekazać konkretne informacje określonej grupie klientów musimy określić czym dana grupa się interesuje, jak spędza czas wolny oraz jakich używa mediów.

Najbardziej znanymi narzędziami marketingu są następujące materiały:

– kontekstowe- opisy, zdjęcia, wideo oraz artykuły,
– interaktywne- gry lub aplikacje,
– mailingowe- e-mail, newslettery oraz e-booki,
– social media- memy, blogi oraz vlogi.

Korzyści płynące z content marketingu

Dzięki marketingowi treści zwiększa się zainteresowanie klientów daną firmą oraz częstotliwość kontaktów klientów z przedsiębiorstwem niż przy stosowaniu klasycznego marketingu. Klienci przed zakupem danych produktów lub skorzystania z usług często szukają informacji oraz opinii o nich w internecie. Dzięki marketingowi treści buduje się relację z użytkownikiem w szybszy sposób. Kolejną zaletą marketingu jest wyrobienie sobie dobrego wizerunku przedsiębiorstwa wśród klientów co rozwija dalszą współpracę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like

Jak komunikować się w firmie?

W nowoczesnym przedsiębiorstwie, komunikacja odgrywa praktycznie najważniejszą rolę. Trudno sobie wyobrazić działającą w sposób rzetelny i elastyczny firmę, w której brak komunikacji uniemożliwiałby współpracę nawet na najniższych szczeblach. Jakie cechy…
View Post

Wybierz najlepszy manometr do gazu

Manometry do gazu to urządzenia służące do pomiaru ciśnienia gazu w różnego rodzaju instalacjach. Są niezbędnym sprzętem w wielu branżach, jak choćby w serwisach, warsztatach itd. Często używane są także…
View Post