Bez kategorii

Content marketing co to jest?

Mianem tym określa się strategię marketingową w internecie oraz poza nim, która pozwala uzyskać stałe, zaufane grono klientów. Dzięki tej strategii publikowane i promowane są treści zawierające cenne informacje dla konkretnych odbiorców. Najprościej na pytanie ” content marketing co to jest ?” można odpowiedzieć, że jest to dążenie do długotrwałych, rozwijających się oraz zaufanych relacji z określoną grupą klientów.

Działanie i budowa content marketing

Marketing treści zajmuję się tworzeniem oraz upublicznieniem w sieci treści w różnej formie, np. kilkuminutowych filmów, prezentacji, artykułów lub grafiki, a także poza siecią w formie ulotek, folderów czy gazetek branżowych.

SEO i marketing treści

Content marketing google jest ważnym elementem internetu ma on wpływ na pozycję danej strony w wyszukiwarce i działa poprzez nie wymuszone linkowanie. Content marketing google połączony z SEO daje bardzo trwałe efekty przekładające się na renomę firmy. W wyszukiwarce umieszcza się podczas tych działań artykuły sponsorowane, opisy poszczególnych usług, regularne wpisy blogowe, a także treści na stronie danego przedsiębiorstwa. W skład działań wchodzą także wstawianie grafiki, wykresów lub filmów.

Narzędzia contect marketingu

Content marketing nie istniałby bez dobrego tekstu lub grafiki, która przedstawia usługi lub produkty oferowane przez firmę. Do pełnego sukcesu potrzebne są kanały przez które rozpowszechnianie są treści, a także klienci do których będą one trafiać. Kiedy chcemy efektownie i skutecznie przekazać konkretne informacje określonej grupie klientów musimy określić czym dana grupa się interesuje, jak spędza czas wolny oraz jakich używa mediów.

Najbardziej znanymi narzędziami marketingu są następujące materiały:

– kontekstowe- opisy, zdjęcia, wideo oraz artykuły,
– interaktywne- gry lub aplikacje,
– mailingowe- e-mail, newslettery oraz e-booki,
– social media- memy, blogi oraz vlogi.

Korzyści płynące z content marketingu

Dzięki marketingowi treści zwiększa się zainteresowanie klientów daną firmą oraz częstotliwość kontaktów klientów z przedsiębiorstwem niż przy stosowaniu klasycznego marketingu. Klienci przed zakupem danych produktów lub skorzystania z usług często szukają informacji oraz opinii o nich w internecie. Dzięki marketingowi treści buduje się relację z użytkownikiem w szybszy sposób. Kolejną zaletą marketingu jest wyrobienie sobie dobrego wizerunku przedsiębiorstwa wśród klientów co rozwija dalszą współpracę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like

Nowa definicja transportu

Będąc właścicielem dobrze prosperującej firmy z pewnością każdego dnia zastanawiasz się co zrobić i jakie innowacje wprowadzić, aby Twój zakład mógł funkcjonować jeszcze wydajniej i dostarczać Twoim klientom tylko towar…
View Post

Cyna – skup odpadów

Zazwyczaj traktujemy złomowiska dość stereotypowo. W myślach od razu pojawia się obraz strasznego miejsca, w którym oddać można zużyte odpady i najlepiej, jak najszybciej uciekać. Nic bardziej mylnego! Nowoczesne firmy,…
View Post

Moc reklamy stojącej

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak skutecznie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów w przestrzeni publicznej lub na eventach branżowych? Stojaki reklamowe mogą być odpowiedzią na Twoje potrzeby marketingowe. Przyjrzyjmy się bliżej temu…
View Post

Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu

Zastanawiasz się, jak skutecznie zabezpieczyć swój biznes, dom lub wydarzenie przed nieoczekiwanymi zagrożeniami? Firma ochroniarska Komes to profesjonalny partner w dziedzinie ochrony, który oferuje szeroki zakres usług, dostosowanych do indywidualnych…
View Post