Bez kategorii

Konfekcja produktów

Handel przez internet staje się dość popularną usługą, która wymaga konfekcjonowanie towarów. Konfekcja towarów pozwala sprzedawcom na zaoszczędzenie czasu oraz sił, ponieważ prace te przeważnie zlecane są firmie zewnętrznej.

Czym jest konfekcjonowanie produktów?

Konfekcja produktów jest to przepakowywanie produktów oraz ich kompletowanie, a także układanie w opakowaniach zbiorczych i tworzenie zestawów z półproduktów. Konfekcjonowanie produktów pozwala przedsiębiorcy na zaoszczędzenie pieniędzy, które musiałby wydać na zatrudnienie dodatkowych osób, ponieważ najczęściej konfekcja towarów odbywa się w firmie zewnętrznej.

Prace wchodzące w skład konfekcjonowania produktów

Usługa konfekcjonowanie towarów może się od siebie różnić w zależności od oferty danej firmy oraz wymagań przedsiębiorcy. Najczęściej konfekcja produktów składa się z:
– przepakowywania – etap ten polega na zastąpieniu kartonu fabrycznego opakowaniem jednostkowym, które zostaje sklejone montowane i złożone. Podczas przepakowania towar zostaje zabezpieczony wewnątrz pudełka przed przesuwaniem oraz uszkodzeniem,
– insertowania – usługa ta opiera się na dodaniu do pakowania dodatkowych elementów, np. instrukcji obsługi, kuponu rabatowego lub ulotki,
– kompletowania – jest to etap przygotowania zestawów z określonych produktów, usługa ta jest potrzebna kiedy zamówione towary łączą się ze sobą w promocji 2 plus 2 lub 2 plus 1,
– etykietowania i przyklejenia kodu kreskowego- jest to przyklejenie na opakowanie etykiety z informacjami o zawartości paczki, oraz niezbędnego kodu kreskowego indywidualnego dla każdej paczki,
– foliowania oraz paletowania – są to etapy zabezpieczenia opakowań folią oraz ułożenia ich na palecie z przesyłkami,
– zabezpieczenia towaru w transporcie – jest to usługa wkładania wypełniaczy do opakowań, które mają za zadanie chronić towar przed uszkodzeniem.

Cena konfekcjonowania towarów

Ceny konfekcji towarów są różne, ponieważ uzależnione są ona od terminu realizacji. Im krótszy termin tym cena za usługę będzie wyższa. Na cenę wpływa także skomplikowanie usługi, ponieważ im więcej pracy trzeba włożyć w konfekcjonowanie tym cena będzie wyższa. Na zmniejszenie ceny wpływ na wielkość zamówienia, ponieważ za większe zamówienie można zapłacić mniejszą cenę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like

Kalendarz świetnym prezentem

Kalendarze są niezbędne zarówno w domu, jak i w biurze. Nie dziwi więc, że kalendarze są doskonałymi nośnikami reklam. Każda firma, która chce być widoczna na rynku, powinna mieć własne…
View Post

Pomysł na prezent

Wielkimi krokami zbliżają się urodziny Twoich rodziców lub dziadków? Zastanawiasz się co zakupić im w tym roku z tej właśnie okazji? Nie masz zielonego pojęcia, na co się zdecydować, ani…
View Post