Bez kategorii

Content marketing co to jest?

Mianem tym określa się strategię marketingową w internecie oraz poza nim, która pozwala uzyskać stałe, zaufane grono klientów. Dzięki tej strategii publikowane i promowane są treści zawierające cenne informacje dla konkretnych odbiorców. Najprościej na pytanie ” content marketing co to jest ?” można odpowiedzieć, że jest to dążenie do długotrwałych, rozwijających się oraz zaufanych relacji z określoną grupą klientów.

Działanie i budowa content marketing

Marketing treści zajmuję się tworzeniem oraz upublicznieniem w sieci treści w różnej formie, np. kilkuminutowych filmów, prezentacji, artykułów lub grafiki, a także poza siecią w formie ulotek, folderów czy gazetek branżowych.

SEO i marketing treści

Content marketing google jest ważnym elementem internetu ma on wpływ na pozycję danej strony w wyszukiwarce i działa poprzez nie wymuszone linkowanie. Content marketing google połączony z SEO daje bardzo trwałe efekty przekładające się na renomę firmy. W wyszukiwarce umieszcza się podczas tych działań artykuły sponsorowane, opisy poszczególnych usług, regularne wpisy blogowe, a także treści na stronie danego przedsiębiorstwa. W skład działań wchodzą także wstawianie grafiki, wykresów lub filmów.

Narzędzia contect marketingu

Content marketing nie istniałby bez dobrego tekstu lub grafiki, która przedstawia usługi lub produkty oferowane przez firmę. Do pełnego sukcesu potrzebne są kanały przez które rozpowszechnianie są treści, a także klienci do których będą one trafiać. Kiedy chcemy efektownie i skutecznie przekazać konkretne informacje określonej grupie klientów musimy określić czym dana grupa się interesuje, jak spędza czas wolny oraz jakich używa mediów.

Najbardziej znanymi narzędziami marketingu są następujące materiały:

– kontekstowe- opisy, zdjęcia, wideo oraz artykuły,
– interaktywne- gry lub aplikacje,
– mailingowe- e-mail, newslettery oraz e-booki,
– social media- memy, blogi oraz vlogi.

Korzyści płynące z content marketingu

Dzięki marketingowi treści zwiększa się zainteresowanie klientów daną firmą oraz częstotliwość kontaktów klientów z przedsiębiorstwem niż przy stosowaniu klasycznego marketingu. Klienci przed zakupem danych produktów lub skorzystania z usług często szukają informacji oraz opinii o nich w internecie. Dzięki marketingowi treści buduje się relację z użytkownikiem w szybszy sposób. Kolejną zaletą marketingu jest wyrobienie sobie dobrego wizerunku przedsiębiorstwa wśród klientów co rozwija dalszą współpracę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like

Jak wybrać najlepszy skup cyny?

Skupów złomu jest dzisiaj naprawdę wiele. Można w nich sprzedać przedmioty wykonane z dziesiątek różnych metali. Wśród złomów metali jednym z popularniejszych zdaje się być dzisiaj cyna skup, czyli miejsce,…
View Post

Dlaczego warto zdobyć uprawnienia gazowe?

Nie wszyscy zdają sobie jeszcze sprawę, że serwisant pieców gazowych jest niezwykle perspektywicznym, a także opłacalnym zawodem. Dobrym przykładem jest fakt, że w województwie śląskim w ostatnich latach odnotowywany jest…
View Post

Czym jest faktura uproszczona?

Konieczność uszczelnienia systemu podatkowego VAT w Polsce spowodowała, że w roku ubiegłym zostały wprowadzone pewne zmiany, które z jednej strony miały wesprzeć kontrolę skarbową, ale z drugiej miały być udogodnieniem…
View Post

Biura rachunkowe

Od zawsze kierunki z zakresu rachunkowości, bankowości i finansów cieszyły się ogromną popularnością. Zdobyte doświadczenie daje możliwość podjęcia działalności w zakresie doradztwa finansowego, czy umożliwia np. założenie własnej działalności. Jedną…
View Post