Bez kategorii

Content marketing co to jest?

Mianem tym określa się strategię marketingową w internecie oraz poza nim, która pozwala uzyskać stałe, zaufane grono klientów. Dzięki tej strategii publikowane i promowane są treści zawierające cenne informacje dla konkretnych odbiorców. Najprościej na pytanie ” content marketing co to jest ?” można odpowiedzieć, że jest to dążenie do długotrwałych, rozwijających się oraz zaufanych relacji z określoną grupą klientów.

Działanie i budowa content marketing

Marketing treści zajmuję się tworzeniem oraz upublicznieniem w sieci treści w różnej formie, np. kilkuminutowych filmów, prezentacji, artykułów lub grafiki, a także poza siecią w formie ulotek, folderów czy gazetek branżowych.

SEO i marketing treści

Content marketing google jest ważnym elementem internetu ma on wpływ na pozycję danej strony w wyszukiwarce i działa poprzez nie wymuszone linkowanie. Content marketing google połączony z SEO daje bardzo trwałe efekty przekładające się na renomę firmy. W wyszukiwarce umieszcza się podczas tych działań artykuły sponsorowane, opisy poszczególnych usług, regularne wpisy blogowe, a także treści na stronie danego przedsiębiorstwa. W skład działań wchodzą także wstawianie grafiki, wykresów lub filmów.

Narzędzia contect marketingu

Content marketing nie istniałby bez dobrego tekstu lub grafiki, która przedstawia usługi lub produkty oferowane przez firmę. Do pełnego sukcesu potrzebne są kanały przez które rozpowszechnianie są treści, a także klienci do których będą one trafiać. Kiedy chcemy efektownie i skutecznie przekazać konkretne informacje określonej grupie klientów musimy określić czym dana grupa się interesuje, jak spędza czas wolny oraz jakich używa mediów.

Najbardziej znanymi narzędziami marketingu są następujące materiały:

– kontekstowe- opisy, zdjęcia, wideo oraz artykuły,
– interaktywne- gry lub aplikacje,
– mailingowe- e-mail, newslettery oraz e-booki,
– social media- memy, blogi oraz vlogi.

Korzyści płynące z content marketingu

Dzięki marketingowi treści zwiększa się zainteresowanie klientów daną firmą oraz częstotliwość kontaktów klientów z przedsiębiorstwem niż przy stosowaniu klasycznego marketingu. Klienci przed zakupem danych produktów lub skorzystania z usług często szukają informacji oraz opinii o nich w internecie. Dzięki marketingowi treści buduje się relację z użytkownikiem w szybszy sposób. Kolejną zaletą marketingu jest wyrobienie sobie dobrego wizerunku przedsiębiorstwa wśród klientów co rozwija dalszą współpracę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like

Inwentaryzacja środków trwałych

Wiedza na temat tego, jak prawidłowo przeprowadzać inwentaryzację środków trwałych w przedsiębiorstwie jest bardzo ważna, gdyż niedotrzymanie terminów inwentaryzacji może skutkować licznymi skarbowymi konsekwencjami.
View Post

Sprzedaż mieszkania, a notariusz

Sprzedaż mieszkania to ważne wydarzenie w naszym życiu. Wiąże się ona z dużą rewolucją dla wszystkich członków rodziny. Pamiętajmy jednak, że znalezienie odpowiedniego nabywcy to dopiero początek naszej drogi. Zbycie…
View Post

Jak przygotować miejsce do pracy?

Praca przy biurku wymaga odpowiedniego przygotowania. Miejsce pracy musi zostać wyposażone we właściwie dobrane meble, by można było nazywać je ergonomicznym. Co koniecznie musi znaleźć się na dobrze przygotowanym miejscu…
View Post

Wolne do likwidacji!

Idziemy na całość! Postulujemy likwidację wolnych sobót, a także wszystkich świąt oprócz 3 maja oraz wprowadzenie 12 godzinnego dnia pracy. Nasz projekt przyniesie 57 proc. wzrost gospodarczy!
View Post

Jak drukować na tkaninie?

Jedna z technik nanoszenia kolorów między innymi na tkaniny idealnie nadaje się do trwałego barwienia materiałów. Co więcej, dzięki udoskonalonemu procesowi wydruk posiada szeroką paletę barw i fotograficzną jakość.
View Post