Bez kategorii

Przepływ pracy i zarządzanie projektami w systemie Enova365

Przepływ pracy w systemie Enova polega na definiowaniu oraz porządkowaniu przebiegu wszystkich procesów w firmie, a także zarządzeniu obiegiem dokumentów. Prace organizowane są według odpowiednich procedur zarządczych, dzięki czemu kontrolowane jest również kierowanie przepływem informacji między pracownikami. Pozwala to na uzyskanie stałego nadzoru nad poszczególnymi działami oraz ułatwia stworzenie wizualizacji przebiegu procesów, np. w postaci formularzy elektronicznych, przedstawiających zapis oraz kontrolę danych. Oprogramowanie Enova pozwala również na budowanie oraz nadawanie obiegu formularzom elektronicznym, a także nadzorowanie i projektowanie ścieżki zadań. Funkcją systemu Enova365 jest również kontrola nad poszczególnymi etapami realizacji tych działań.

Zarządzanie projektami z systemem Enova

Odpowiednie moduły oprogramowania Enova odpowiedzialne są również za zarządzanie projektami. Tworzone są dla nich budżety, dzięki którym zaplanować można kwoty kosztów i przychodów w ujęciu wartościowym, ilościowo wartościowym lub modelu mieszanym. W każdej z tych opcji uzyskać można planowanie kwoty kosztów i przychodów, zapotrzebowania na materiały lub poszczególnych wartości ich ilości i wartości. System Enova365 http://www.tradiss.pl/system-erp-enova/ służy również do kwalifikowanie kosztów, dzięki czemu pozwala na opisywanie dokumentów przy pomocy opisu kontrolingowego. Wprowadzane mogą być również korekty i kontrole kwot zrealizowanych, a także kopie dokumentów do projektów, co pozytywnie wpływa na budżet ich realizacji.

Obsługa dokumentów i projektów

Dla dokumentów tworzone mogą być również schematy podziałowe. Pozwalają one na automatyzację procesu przypisywania poszczególnych dokumentów dla projektów. Oprogramowanie Enova pozwala również na podzielenie naliczonych wynagrodzeń według wprowadzonego czasu oraz poszczególnych, realizowanych przez firmę dokumentów. W ten sposób uzyskiwana jest także informacja analityczna, opisująca rzeczywiste koszty wynagrodzeń. Opis ten tworzony jest z podziałem na narzuty oraz wynagrodzenia przypadające za konkretne projekty. W systemie Enova365 tworzone są również dekrety informacyjne, dotyczące kosztów poszczególnych projektów, a także sposobów ich księgowania. Pełna funkcjonalność oprogramowania Enova umożliwia zarządzanie relacjami z kontrahentami. Dotyczy to m.in. ewidencji oraz zdarzeń dotyczących określonego kontrahenta, podejmowanych celem realizacji danego projektu. Wszystkie projekty mogą zostać powiązane w kampanie, ponieważ posiadają te same cele.

You May Also Like

Wynajem biura dla firmy – co jest ważne?

Trudno wyobrazić sobie normalne funkcjonowanie firmy bez funkcjonalnego i odpowiednio przystosowanego biura. Dlatego każdy przedsiębiorca powinien dokładnie przeanalizować dostępne na rynku oferty wynajmuj. Szczególną uwagę zwrócić powinien na kilka istotnych…
View Post

Czym jest konfekcjonowanie produktów?

Konfekcjonowanie towaru to po prostu przepakowywanie, ale bez zmiany fizycznych cech danego artykułu. Produkty muszą się dobrze prezentować pod względem wizualnym, żeby klienci byli zadowoleni. Kluczowe jest pierwsze wrażenie i…
View Post

Oferta szkoleniowa firmy Union Katowice

Rynek usług księgowych prężnie się rozwija, bo coraz więcej osób decyduje się na przykład na założenie własnej działalności finansowej, w której w kwestiach finansowych chcą oprzeć się na współpracy z księgową lub księgowym z zewnątrz. Mało firm ma swoje wewnętrzne działy księgowości, najczęściej korzystają z outsourcingu.
View Post

Uprawnienia SEP

Podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych jest zawsze dobrym rozwiązaniem. Sytuacja na rynku pracy zmienia się dynamicznie, a od lat mówi się o tym, że brakuje ludzi z fachem w ręku, między…
View Post