Bez kategorii

Optymalizacja kosztów konfekcjonowania

Procesy związane z przepływem towarów w przedsiębiorstwie produkcyjnym, handlowym i dystrybucyjnym są bardzo ważne, a ich usprawnienie często może zostać potraktowane jako kluczowa kwestia rozwoju firmy. Nie wszystkie firmy posiadają jednak infrastrukturę potrzebną, aby w pełni wykorzystać możliwości konfekcjonowania. Usługi warto zlecić zewnętrznej firmie,

Konfekcjonowanie towaru – co to?

Konfekcjonowanie produktów znane jest również pod angielskim terminem co-packing. Tego rodzaju procesy polegają na zmianie niektórych cech opakowania towaru bez jednoczesnej ingerencji w jego cechy fizyczne. Konfekcjonowanie ma na celu zwiększenie atrakcyjności danego rodzaju towaru, aby więcej klientów zainteresowało się możliwością jego nabycia. Konfekcjonowanie ma liczne zalety, których z całą pewnością nie powinno się lekceważyć. W końcu byle jak zapakowane produkty nie przyciągną uwagi klienta, co może wyraźnie odbić się na spadku sprzedaży bezpośredniej. Prawidłowo opakowany produkt jest również lepiej chroniony, a jego transport i magazynowanie stają się znacznie ułatwione.

Rodzaje konfekcjonowania

Istnieją odmienne rodzaje procesów związanych z konfekcjonowaniem, do których zalicza się między innymi przepakowywanie produktów. Towary drobnicowe można umieszczać w mniejszych opakowaniach, a mniejsze opakowania łączyć w zgrzewki i inne opakowania zbiorcze. Konfekcjonowanie towaru może również polegać na umieszczeniu na jego opakowaniu etykiety, które informować będzie klienta o cechach fizycznych produktu. Możliwe jest także nanoszenie kodów kreskowych i podobnych oznaczeń. Firma specjalizująca się w co-packingu może ponadto dodawać różnego rodzaju gratisy do wnętrza opakowania, co przełoży się na polepszenie wrażenie konsumentów płynących z obcowania z daną marką.

Ile kosztuje konfekcjonowanie produktów?

Konfekcjonowanie produktów najczęściej zleca się zewnętrznym przedsiębiorstwom z lepszą infrastrukturą, dzięki czemu możliwe jest pełne wykorzystanie potencjału tych procesów. Wybór firmy warto zacząć od określenia własnych potrzeb, a także od zapoznania się z opiniami o danym przedsiębiorstwie. Dobre konfekcjonowanie nigdy nie jest tanie, jednak możliwe jest znalezienie firmy stosującej daleko zoptymalizowane procesy, która jest w stanie zapewnić wysoce konkurencyjną cenę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like

Idealne narzędzie pracy

Na rynku znajdziemy wiele firm oferujących programy dla księgowych. W zależności od tego, jakie branże biznesowe się obsługuje taki program wybieramy. Księgowość oferuje wsparcie w każdej sytuacji, niezależnie od tego,…
View Post

Jak dobrać wykładzinę do biura?

Wykładzina do biura może stworzyć w pomieszczeniu ciekawą atmosferę. W zależności od potrzeby można postawić na uniwersalną lub bardziej kontrastową stylistykę. Jaka sprawdzi się najbardziej?
View Post

Na czym polega nadruk sublimacyjny?

Rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące odwzorowywania różnych grafik, obrazów, wzorów na różnych materiałach sprawiają, że z roku na rok przybywa nowych technik nadruku, a technologia wciąż jest udoskonalana i poprawiana, tak…
View Post

Co warto wiedzieć o uprawnieniach gazowych?

Można zaobserwować, że uprawnienia gazowe poznań z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Nie wszyscy jednak jeszcze przekonali się do ich zdobycia. Należy mieć świadomość, że wspomniane uprawnienia…
View Post