Bez kategorii

Oceniamy książki po okładce

Wszelkiej maści przedsiębiorcy poszukują drogi do obniżania kosztów. Nie chcą jednak, aby odbywało się to kosztem jakości materiałów czy ich bezpieczeństwa. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw stawia na specjalizację w produkcji docelowych produktów. Reszta działań zostaje zlecona na zewnątrz. Outsourcing staje się coraz bardziej popularny i dotyczy coraz większej liczby działań.

Copacking dla obniżenia kosztów

Standardowym celem każdego przedsiębiorstwa jest maksymalizacja zysków. Aby ją osiągnąć powinni oni utrzymywać wysoki przychód i obniżać koszty. Pakowanie towarów jest jednym z istotnych czynników zwiększających koszty. Jeśli firma dużo przesyła i transportuje pracownicy muszą rezygnować z działalności statutowej i zajmować się czynnością jaką jest pakowanie towarów. Czynność ta w linii prostej nie przynosi przychodu. Jest jednym z elementów kosztowych. Niezwykle istotnym jest zatem aby zminimalizować liczbę osób zajmujących się pakowaniem.

Coraz popularniejszą drogą jest co packing. Jest to zlecanie tego elementu działalności wyspecjalizowanej firmie. Jest to o tyle tańsze, że wyspecjalizowane przedsiębiorstwo jest w stanie zapakować towar szybciej i skuteczniej, przy zachowaniu większej estetyki niż osoba, która zajmuje się tym tylko dodatkowo. Jest to wspaniałe rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy prowadzą dużą sprzedaż wysyłkową lub transportują dużą ilość swoich produktów. Dodatkowo, często specjalistyczne firmy zajmują się także pełnym konfekcjonowaniem towarów sprzedającego. A zatem spośród licznych towarów układają gotowe zestawy produktów.

Copacking, czyli przepakowywanie

Dystrybutorzy zajmujący się importem lub eksportem towarów z zagranicy, czy to drogą morską czy lądową lub lotniczą zmagają się z problemem zniszczonych opakowań. Pakowanie towarów świadczy o przedsiębiorstwie, zatem przed wysyłką decydują się na przepakowanie rzeczonych produktów. Co packing to także taka usługa. Wielu ludzi ocenia towar po estetyce opakowania, tym jak zostało ono wykonane, jak zabezpieczony jest produkt. Dlatego copacking to także tworzenie zestawów promocyjnych, sortowanie produktów z opakowania zbiorczego do pojedynczych opakowań. Przedsiębiorca zlecający pakowanie towarów specjalistom może być pewien estetyki i profesjonalizmu wykonywanego, nawet nietypowego, zlecenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like

Kalendarz adwentowy w marketingu i reklamie

Przedświąteczny czas skłania producentów różnych branż do organizowania promocji. Zachęcające czerwone etykiety pojawiają się na sklepowych pułkach przyciągając wzrok klienta. Duża konkurencja sprawia, że coraz ciężej jest napędzać sprzedaż. Firmy…
View Post

O co chodzi w uprawnieniach SEP?

Stowarzyszenie Elektryków Polskich (SEP) zajmuje się zrzeszaniem różnego rodzaju elektryków: inżynierów, techników czy jeszcze uczących się adeptów. Ponadto jej celem jest organizowanie licznych testów, dzięki którym elektryk uprawnienia dostanie w…
View Post

Gdzie warto sprzedawać złoto i monety?

Skup złotych monet jest bardzo często odwiedzany przez osoby, które chcą szybko sprzedać całą kolekcję jednocześnie. Nie musimy obawiać się, że nie otrzymamy wyceny szybko i tym samym nie będziemy…
View Post