W czasach wszechobecnego internetu i mediów społecznościowych standardem jest posiadanie konta na Facebooku czy Instagramie. Wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez publikowania treści czy sprawdzania wiadomości oraz wpisów swoich znajomych. Ten trend dość mocno rozpowszechnił się również wśród przedsiębiorstw, które chcą się w ten sposób promować.
Konto firmowe na Facebooku ile kosztuje?
Odpowiedź na pytanie: Konto firmowe na facebooku ile kosztuje, nie jest jednoznaczna. Facebook czy Instagram to platformy, które z założenia nie pobierają opłat za samo posiadanie konta. Dotyczy to kont prywatnych, ale również firmowych.
W związku z tym można powiedzieć, że prowadzenie fanpage cena, jest darmowe. Natomiast płatne są dodatkowe opcje, które oferują między innymi promowanie wybranych treści, docieranie z wybranymi wpisami do określonych grup odbiorców, czy kupowanie bazy obserwatorów.
Wszystkie wspomniane wyżej działania, mają na celu zwiększenie popularności danego konta. Im więcej obserwujących, tym większe zasięgi mają wpisy czy grafiki publikowane na fanpage.
Prowadzenie fanpage cena
Na koszt prowadzenia fanpage’a oprócz darmowego konta, składa się kilka czynników. Przede wszystkim zależy to od samej firmy, kto taki fanpage będzie prowadził.
W dużych firmach i korporacjach zajmują się tym dedykowane działy marketingu, które opracowują na bieżąco strategię oraz komunikację online. Dzięki temu produkty i usługi danej firmy mogą stać się rozpoznawalne i przyciągać wciąż nowych klientów.
Inne możliwości
Nie każda firma może jednak sobie pozwolić na takie rozwiązanie. Dlatego warto rozejrzeć się na rynku i skorzystać z usług wyspecjalizowanych firm, świadczących usługi w zakresie promocji i komunikacji w social media.
Jest to świetne rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które dopiero wchodzą w świat mediów społecznościowych i nie do końca rozumieją zasady i reguły funkcjonowania platform internetowych.
W ramach współpracy klient otrzymuje od takiej firmy spersonalizowane wpisy czy grafiki, kompleksową obsługę oraz szereg raportów i analiz. Budowanie wizerunku w mediach jest bardzo skomplikowane, więc warto skorzystać z pomocy osób lub firm, które mają w tym zakresie doświadczenie.