Bez kategorii

Kalendarze trójdzielne w atrakcyjnych odsłonach

Wiele firm zastanawia się nad ciekawymi projektami marketingowymi, które mogłyby skutecznie reklamować działalność biznesową, a przy tym pozytywnie inspirować. Taką funkcję mogą spełniać na przykład firmowe kalendarze trójdzielne, które po zawieszeniu na ścianach różnego rodzaju pomieszczeń, co do zasady zostają z nami przez cały rok. Warto więc zaprojektować tego typu kalendarz tak, aby na pierwszy rzut oka przywodził na myśl skojarzenia z głównymi wartościami marki.

Kalendarze trójdzielne jako świetne narzędzie reklamowe

Najnowocześniejsze trendy marketingowe wskazują, że każdy gadżet czy też element wyposażenia biura, może być nośnikiem tożsamości marki i najlepszym narzędziem reklamowym. Od zwykłych długopisów z logo firmy, kubków reklamowych, czy na przykład kalendarzy trójdzielnych, wręczanych jako grudniowe prezenty wszystkim kontrahentom i współpracownikom. Mogą być również niezobowiązującym prezentem wysłanym do siedziby firmy, z którą chcielibyśmy nawiązać współpracę.

Doskonały efekt końcowy projektu to funkcjonalny i przydatny kalendarz

Aby efekt końcowy był satysfakcjonujący, należy zwrócić uwagę na kilka ważnych zasad podczas procesu projektowania kalendarzy. Przede wszystkim warto zachować ten sam styl edycji na każdej stronie, aby stworzyć spójny wygląd. Jeśli planujemy wydrukować kalendarze trójdzielne na przykład z obrazami produktów, które rozciągają się do krawędzi strony, należy upewnić się, że obrazy dotykają spadów, aby uniknąć niepożądanych białych krawędzi. Inspirujące lub żartobliwe cytaty dodadzą poczucia gustownego spersonalizowania projektu. Trzeba również sprawdzić, czy główny motyw pasuje do zawartości każdego z elementów kalendarza trójdzielnego.

„Technicznie” mówiąc o kalendarzach trójdzielnych

Plecki w kalendarzach trójdzielnych to kartonowa podstawa, na której umieszcza się wizualizację dat poszczególnych miesięcy, oczywiście z założeniem, że jednocześnie będą widoczne trzy następujące po sobie miesiące.Tak zwana główka to moduł na samej górze kalendarza, gdzie można umieścić logo firmy oraz wszelkie treści reklamowe. Co do zasady, elementy te drukowane są na zwykłym papierze, ale dla zapewnienia lepszego efektu wizualnego można wykorzystać specjalną folię monomeryczną lub użyć lakierów sitodrukowych.

Kalendarze trójdzielne dostępne są w ofercie Ateko.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like

Szkolenie okresowe dla pracodawców

Dyrektor szkoły, właściciel zakładu produkcyjnego, kierownik wydziału organizacyjnego oraz wszyscy inni, którzy zatrudniają lub kierują określoną grupą pracowników, muszą obligatoryjnie przejść szkolenie BHP dla osób kierujących pracownikami. Jest to określone…
View Post

Fenomen kampanii Adwords

Kampanie Adwords, są bardzo skuteczne i coraz więcej osób decyduje się w ten sposób zareklamować własną firmę i jej usługi. Jest to bardzo dobre wyjście, bo przede wszystkim mamy pewność,…
View Post

Co to jest upadłość i jak to działa?

Upadłość to postępowanie sądowe, w którym sędzia i syndyk sądowy badają aktywa i pasywa osób fizycznych, spółek osobowych i firm, których długi stały się tak przytłaczające, że nie wierzą, że…
View Post